Nakon što je sa svojim prvim električnim automobilom počeo da osvaja američko tržište, Nissan se okrenuo i Evropi. Električni automobil Leaf biće inicijalno ponuđen tržištima Velike Britanije, Holandije, Portugala i Irske, a kupci će automobil moći da naruče već u julu 2010. godine. Premda nije poznato kada će tačno započeti isporuke, cene Leafa, zahvaljujući državnim subvencijama za ekološka vozila, neće značajno premašivati konkurentne automobile u klasi. Tako će Leaf Britance koštati 27.471, Holanđane 32.839, Irce 29.995, a Portugalce 29.955 evra. U Nisanu ističu kako će i na većini ostalih evropskih tržišta Leaf koštati manje od 30.000 evra koliko, kako tvrde Japanci, košta i podjednako dobro opremljen hibridni ili dizel model. Leaf za pogon koristi električni sistem sačinjen od litijum-jonske baterije i električnog motora koji zajedno razvijaju 107 KS i 280 Nm obrtnog momenta.
Nakon što je sa svojim prvim električnim automobilom počeo da osvaja američko tržište, Nissan se okrenuo i Evropi.
Električni automobil Leaf biće inicijalno ponuđen tržištima Velike Britanije, Holandije, Portugala i Irske, a kupci će automobil moći da naruče već u julu 2010. godine.
Premda nije poznato kada će tačno započeti isporuke, cene Leafa, zahvaljujući državnim subvencijama za ekološka vozila, neće značajno premašivati konkurentne automobile u klasi.
Tako će Leaf Britance koštati 27.471, Holanđane 32.839, Irce 29.995, a Portugalce 29.955 evra.
U Nisanu ističu kako će i na većini ostalih evropskih tržišta Leaf koštati manje od 30.000 evra koliko, kako tvrde Japanci, košta i podjednako dobro opremljen hibridni ili dizel model.
Leaf za pogon koristi električni sistem sačinjen od litijum-jonske baterije i električnog motora koji zajedno razvijaju 107 KS i 280 Nm obrtnog momenta.
S jednim punjenjem automobil prevaljuje oko 160 kilometara, a punjenje baterija električnom strujom traje osam sati.